Ένας χρήστης του Reddit, ο HowdyAudi με φωτογραφίες που ανέβασε δείχνει τις σημαντικές ζημιές που έχει υποστεί το μπλοκ του 5,2-λίτρων V10 κινητήρα της προηγούμενης γενιάς του Audi S6. Όλο το εσωτερικό του κινητήρα έχει μια σημαντική εναπόθεση από κατάλοιπα της καύσης, που όχι μόνο απαιτεί μια εκτεταμένη και χρονοβόρα εργασία καθαρισμού, αλλά και επιπλέον 2.000 ευρώ λόγω της αντικατάστασης της πολλαπλής εισαγωγής.
Σύμφωνα με τον χρήστη, η συσσώρευση των καταλοίπων (μάκα – επικαθίσεις άνθρακα) οφείλεται στην επανακυκλοφορία των αναθυμιάσεων του λαδιού, αλλά και εν μέρει στο άμεσο σύστημα ψεκασμού του καυσίμου.
Επειδή η βενζίνη εγχύεται απευθείας μέσα στον κύλινδρο, έχει ως αποτέλεσμα οι βαλβίδες να μην καθαρίζονται σωστά. Η βρωμιά αυτή μπορεί να οδηγήσει στο μη σωστό κλείσιμο των βαλβίδων προκαλώντας ρετάρισμα και προβλήματα στη λειτουργία της καύσης.
Ο χρήστης υποστηρίζει πως αν δεν θέλει κάποιος να καταλήξει και ο δικός του κινητήρας έτσι, προτείνει να οδηγεί γρήγορα το αυτοκίνητό του. Μάλιστα δίνει και οδηγίες, προτείνοντας στον εκάστοτε οδηγό αρχικά να ζεστάνει καλά τον κινητήρα στη συνέχεια να γράφει μερικά χιλιόμετρα πιέζοντας τον στο όριο. Άραγε η λύση που προτείνει είναι σωστή; Έχεις διαφορετική άποψη ή γνώση πάνω για το συγκεκριμένο πρόβλημα; Κάπου έχει πάρει το μάτι μου παλαιότερα για αντίστοιχα προβλήματα και στους 2.0 TFSI/TSI του VW Group στα Golf GTI/Audi S3/Skoda Octavia RS/Seat Leon Cupra.
Πηγή: Autoblog